Een nieuw avontuur - Reisverslag uit Oss, Nederland van Marjolijn Lier - WaarBenJij.nu Een nieuw avontuur - Reisverslag uit Oss, Nederland van Marjolijn Lier - WaarBenJij.nu

Een nieuw avontuur

Door: Marjolijn

Blijf op de hoogte en volg Marjolijn

31 Oktober 2008 | Nederland, Oss

Dames en Heren,
Jongens en meisjes,

Mijn reisdagboek is weer actief! Ik ga weer een nieuw avontuur tegemoet...

En wel..

Backpacken en werken in Australië !!

Vandaag kreeg ik het goede bericht dat ik geslaagd ben aan de PABO (HOERA, HOERA)! En dat betekent dat ik mijn al geboekte ticket niet hoef te verzetten en dus 1 december naar Sydney zal vliegen....

Mijn plannen tot dus ver:
Ik ga heeeeeeeelemaal alleen (ieks !!)
8 december een 5-daagse cowboycursus (Yeah!)
Kerst en NYE in Sydney !
5 januari een 5-daagse surfcamp !!
7 februari van Brisbane naar Auckland (Nieuw-Zeeland)
1 april van Christchurc naar Perth
26 juli van Sydney naar Singapore
1 augustus van Singapore naar Amsterdam :D !

Verder moet ik nog een hoop regelen:
- Visum
- Reisverzekering
- Nieuwe camera
- Veel inkopen doen!

Ik heb al een aantal mensen gevonden die ook 1 december naar Sydney vliegen!

Ik weet zeker dat ik een geweldige tijd tegemoet ga en op deze manier kunnen jullie mijn avonturen weer volgen!

Jullie zullen snel van me horen wanneer ik de Australische bodem heb aangeraakt !

Groetjes Marjolijn

Ps. Sta je nog in de mailinglist, maar wil je eruit. Stuur me dan een berichtje ;) ! Ik heb gewoon de lijst aangehouden zoals toen in Ghana !

  • 31 Oktober 2008 - 10:50

    Gerry:

    Meisje, ik zal je missen maar ik gun je alle goeds. Veel plezier en scucces!

  • 31 Oktober 2008 - 10:50

    Mieke:

    Toppertje! Ik ga je weer bestoken met berichtjes, als jij belooft ons zo nu en dan op de hoogte te houden van je belevenissen down under!

    Kussies!

  • 31 Oktober 2008 - 11:01

    Wietske:

    Waaaaaaaaaaaaauwwww Marjolijn, wat superknap!! Nu kan het avontuur dan echt beginnen, gaaf:D

    Van harte gefeliciteerd met het behalen van de diploma en veel succes met alle voorbereidingen!

    Geniet geniet geniet van het mooie Australië!
    Liefs Wietske

  • 31 Oktober 2008 - 11:02

    Judith Den Exter:

    Marjolein,

    Super dat je geslaagd bent. Van harte gefeliciteerd! Ik zal je avontuur op internet gaan volgen. Alvast heel veel plezier!

  • 31 Oktober 2008 - 11:02

    Wietske:

    Als bijna juf toch even corrigeren hihi..
    Ik bedoelde:JE diploma ipv de diploma

  • 31 Oktober 2008 - 11:04

    Christel:

    Lieve Marjolijn,

    Allereerst van harte gefeliciteerd met de succesvolle afronding van je studie! Heel goed. Ik wens je een heel veel plezier in Australië. Keep us informed OK?

    XX

  • 31 Oktober 2008 - 12:40

    Niels:

    Hey Marjolijn

    allereerst suuuuuuper gefeliciteerd met het behalen van je diploma. Helemaal top, juffie!!!

    Australie, wauwwww zeg.
    Lijkt me echt helemaal fantastisch. Wat een avontuur zeg. Ik weet zeker dat dit jou gaat lukken en dat je een super tijd tegemoet gaat.

    Je bent wel lekker bezig zeg, Ghana en nu Australie ;)
    je wordt een echte wereldreiziger.

    Ik wens je in ieder geval heeeel veel succes en vooral plezier.
    Ik ga je zeker te weten volgen hier.

    Groetjes,
    Niels

  • 31 Oktober 2008 - 14:40

    Denise:

    Echt super leuk! En ik ga je uiteraard weer in de gaten houden hoor! En uiteraard vertel ik mijn leuke verhaaltje (denk aan walibi plakkerds!) weer als je terug bent!:D

  • 04 November 2008 - 19:23

    Leonie:

    VAN HARTE GEFELICITEERD!!! Nu officieel JUF Marjolein! Super gedaan meid!

    En wauw wat een plannen... Echt zo ontzettend gaaf!! Je gaat alleen, stoer hoor! Ik weet zeker dat het een mega grote en gave ervaring zal zijn! En natuurlijk zal ik je blijven volgen!!

    Geniet van de voorpret en van alles wat je gaat meemaken vanaf het moment dat je in t vliegtuig stapt meid!

    Dikke kus,
    Leonie

  • 05 November 2008 - 19:48

    Mireille:

    Hé Marjolein,

    heb me aangemeld voor je mailinglijst. Ik kan dus niets meer missen. Veel plezier down-under :).

  • 01 December 2008 - 09:20

    Mieke:

    Goeie reis meissie!!!

  • 01 December 2008 - 12:25

    Suzanne:

    Hoi meiske,

    vanavond begint je reis, dan begint een supa tof avontuur.

    Goede reis en geniet van alles!!!!

    kuss en knuffel,
    suusje { en ook namens mn mammie en mn broer ;) }

  • 02 December 2008 - 13:30

    Tamara:

    Marjolijn, super veel plezier daar! Ik ben benieuwd naar je verhalen en foto's! Ik wil trouwens wel IN je mailingslijst als dat mag ;) tamaradebruin@hotmail.com

  • 03 December 2008 - 15:37

    Loes Kamerman:

    Marjolijn, heel veel plezier en we zullen met veel plezier je verhalen lezen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjolijn

Actief sinds 27 Okt. 2006
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 129264

Voorgaande reizen:

09 April 2014 - 15 September 2014

Research in Indonesia

01 December 2008 - 01 December 2009

My Australian roadtrip!

24 Januari 2007 - 24 Mei 2007

Ghana

Landen bezocht: