Research in Indonesia - Reisverslagen van Marjolijn van Lier - WaarBenJij.nu Research in Indonesia - Reisverslagen van Marjolijn van Lier - WaarBenJij.nu

Research in Indonesia

Vanaf april 2014 tot en met september 2014 zal ik Indonesië verblijven om onderzoek te doen en data te verzamelen voor mijn Masterthesis Planologie. De laatste jaren ben ik mij steeds meer gaan richten op Water Management en ben dan ook aan deze Master aan de Radboud Universiteit begonnen. In Indonesië zal ik vanuit Bandung onderzoek uitvoeren naar rivier beheer in Indonesië en meer specifiek River Basin Management in de Citarum River Basin. Over deze rivier wordt regelmatig gezegd dat het de meest vervuilde rivier van de wereld is.

Natuurlijk gaat er ook gereisd worden. In augustus (meteen na het suikerfeest) zal ik een maand gaan rondreizen door Vietnam en Cambodja en sluit ik de reis af met een stedentrip naar Singapore en Kuala Lumpur. Vanaf het begin van Vietnam tot het eind van Singapore zal Mieke met me mee reizen.

Recente Reisverslagen:

05 September 2014

Laatste weekjes en loodjes

17 Augustus 2014

Dutchies on the move!

04 Augustus 2014

Bye Bye Bandung, Hello Hanoi

06 Juli 2014

Enorme vette Rinjani trektocht en chille boottour

20 Juni 2014

Bule on the move (and Citarum!!)
Marjolijn

Actief sinds 27 Okt. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 129279

Voorgaande reizen:

09 April 2014 - 15 September 2014

Research in Indonesia

01 December 2008 - 01 December 2009

My Australian roadtrip!

24 Januari 2007 - 24 Mei 2007

Ghana

Landen bezocht: