En zo zijn er alweer 6,5 week voorbij - Reisverslag uit Darwin, Australië van Marjolijn Lier - WaarBenJij.nu En zo zijn er alweer 6,5 week voorbij - Reisverslag uit Darwin, Australië van Marjolijn Lier - WaarBenJij.nu

En zo zijn er alweer 6,5 week voorbij

Door: Marjolijn

Blijf op de hoogte en volg Marjolijn

12 Augustus 2009 | Australië, Darwin

Weer terug in Darwin. Voor vier nachtjes dit keer en dan weer op de boot. Eerst was ik niet van plan nu al een verslag te schrijven, maar ik heb besloten toch maar een teken van leven te geven.

Dus na 6,5 week ben ik weer terug in Darwin. De tijd dat ik weg ben geweest is voor mij echt super snel gegaan. Het werk is niet zwaar, alleen druk. Je bent de hele tijd bezig en dat maakt dat de tijd snel gaat. We moeten elke dag werken en een keer in de 6-10 dagen zijn we twee halve dagen vrij. 's middags zijn we vrij omdat we geen nieuwe schelpen ophalen en de volgende ochtend zijn we dan vrij omdat de technichans niet werken aan de schelpen.

De eerste paar weken werkten we van 5.30u in de morgen tot ongeveer 6 uur 's avonds met tussendoor ontbijt en lunchpauze. Maar de laatste drie weken ging pick-up sneller dus waren we vaak al om 4 uur klaar en dan konden we mooi gaan vissen of naar het strand.

Hoe het allemaal werkt enzo vertel ik na de tweede boottrip. Zaterdag vertrekken we weer met de boot en dan komen we 2 september terug. Bij deze wil ik dus laten weten dat jullie je geen zorgen hoeven te maken. Het gaat nog allemaal prima! Jullie geduld wordt bij deze op de proef gesteld, maar ik beloof dat ik de volgende keer alles in detail zal vertellen.

Tot begin september...

xxx Marjolijn

  • 12 Augustus 2009 - 06:56

    Gerry:

    Hoi schat, Fijn weer ff wat van je te lezen!

  • 12 Augustus 2009 - 06:58

    Wietske:

    Hee Marjolijn!
    Oh men wat gaaf toch allemaal! Ik krijg helemaal de kriebels! Heel veel succes daar enne.. werk ze he;-)

    Groetjes Wietske

  • 12 Augustus 2009 - 12:30

    Wesoame:


    hey hardwerkende meid,

    leuk om weer van je te lezen, ben blij voor je dat je het naar je zin hebt! Tot 2 september maar weer...ben benieuwd naar je volgende berichtje!!!

    liefs en een mega dikke knuffel Wesoame

  • 12 Augustus 2009 - 19:02

    Mieke:

    Lief dat je toch even wat plaatst meis!! Ik lees je graag weer begin september.. :D XXX

  • 13 Augustus 2009 - 09:03

    Kirsten:

    Gelukkig, dacht al waar hangt ze uit :p
    Maar tot 2 sep dan he;)
    kus kirsten

  • 13 Augustus 2009 - 11:35

    Suzanne:

    Hoi Marjolijn,

    Allereerst, ik mis je nu wel ontiegelijk veel. Weinig contact alla maar geen contact :'(

    Ik vertrek zondagochtend, maar ik heb het gevoel dat we elkaar niet meer zullen spreken. Hoelang blijf je deze keer op de boot?

    Groetjes en heel veel liefs Suzanne

  • 14 Augustus 2009 - 11:22

    Ellen:

    Hey meis,

    fijn om iets van je te horen, heb de hele tijd de neiging om je te mailen als er iets leuks gebeurt is. maar dat heeft natuurlijk weinig zin aangezien je daar geen internet hebt :P

    Geniet er van meid :)

  • 14 Augustus 2009 - 16:36

    Thijs:

    Whoehoe een update, nou ja update , update. Valt wel een beetje tegen :P maar vooruit beter dan niks !! , maar dan verwacht ik de volgende keer ook echt alles in detail, foto's etc natuurlijk :D

    succes met werken de komende weken!

    groetjes

  • 16 Augustus 2009 - 11:40

    Laura:

    hey mario!! wat leuk om te horen dat je nog leeft! ;) Eike en ik begonnen ons al af te vragen of je ons heel subtiel aan het dumpen was haha.
    Ben benieuwd naar je volgend reisverslag en vertel eens, zijn er nog leuke jongens daar waar je nu werkt? ;)
    kusjes laura

  • 18 Augustus 2009 - 20:56

    Ria Hey:

    fijn weer wat van je te horen en gezien het aantal uren wat je daar werken moet zul je wel hardstikke rijk worden , of nog lang weg blijven om het daar uit te geven!!!

  • 22 Augustus 2009 - 19:58

    Mieke:

    Gewoon ff een krabbel... of hoe ze het hier ook noemen ;) ik vond het zo lief dat je me smste vorige week! Ik kan niet wachten tot we weer samen naar Blof gaan!! :D XX

  • 02 September 2009 - 06:56

    Gerry:

    Fijn, dat je weer veilig voet aan wal hebt gezet. Ik ben benieuwd naar je verhalen...........

  • 02 September 2009 - 09:41

    Ineke En Renato:

    Hoi Marjolijn,

    Fijn dat je het zo goed maakt !!! We kijken weer uit naar je verslagen van de pearlfarm, maar kun je ff uitleggen wat ze precies doen? En wat jij daar aan boord moet doen??

    Groeten
    Ineke

  • 03 September 2009 - 18:36

    Mieke:

    Volgens mij ben je er weer!! Kannie wachten tot je volgende blog! En nieuwe foto's natuurlijk.. Hier gaat alles lekker! XX

  • 04 September 2009 - 07:05

    Gerry:

    Ja, ze is weer aan wal. De eerste sms'jes zijn alweer heen en weer gegaan. Het is net wachten op sinterklaas. Vol verwachting: je weet dat er het komt alleen het precieze moment waarop er op de deur wordt gebonsd (het mailtje binnenkomt) weet je niet!!! We wachten af.........

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjolijn

Actief sinds 27 Okt. 2006
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 129338

Voorgaande reizen:

09 April 2014 - 15 September 2014

Research in Indonesia

01 December 2008 - 01 December 2009

My Australian roadtrip!

24 Januari 2007 - 24 Mei 2007

Ghana

Landen bezocht: