Op naar het boerenleven - Reisverslag uit Tamworth, Australië van Marjolijn Lier - WaarBenJij.nu Op naar het boerenleven - Reisverslag uit Tamworth, Australië van Marjolijn Lier - WaarBenJij.nu

Op naar het boerenleven

Door: Marjolijn

Blijf op de hoogte en volg Marjolijn

07 December 2008 | Australië, Tamworth

Hallo fanatieke site-bezoekers ;) !

Allereerst vind ik het geweldig om al die reactie's te lezen! Keep up the good work!

Ff een verslagje!

Tweede dag in Sydney ben ik gaan Sight seeing! We zijn gaan wandelen door de Botanic Gardens. Was echt super mooi. Wel vreemd was dat het midden op de dag was en het stikte er van de hardlopers. Trap op en dan weer af... Vervolgens in het gras buikspieroefeningen doen of optrekken aan een boomtak, whahaha!

Maar goed we hebben het Opera House gezien. Was wel lastig, omdat het zo bewolkt was, dat het Opera House wit was en de achtergrond dus ook. Ik heb hem ook nog ff aangeraakt.. Er waren daar ook nog een paar mannen die persee met ons op de film wilden. Ging die vent naast me zitten en sloeg een arm om me heen..WHAAAAH dus ikke zo'n gekke bek trekken van "WTF are you doing?" En wij allemaal lachen terwijl die vriend nog heel serieus aan het filmen was, haha!

Maar goed. We hebben die dag ook nog Harbour Bridge gezien en ik ben met nog twee anderen met de ferry naar Manly beach gegaan. In Manly moesten we nog een straat doorlopen van 200 meter, maar als drie meiden hebben we daar echt een uur over gedaan, omdat er zo veel leuke surfwinkels waren. Ook nog ff pootje gebaden, maar het water was toch iets koud.

's Avonds zijn we nog wezen stappen. Wat een aparte mensen allemaal. Meisjes in met konijnenoren en mega korte rokjes. En dan zo laag dansen dat we er gewoon in kunnen kijken. Vervolgens komt het nummer "I kissed a girl" en beginnen ze nog te zoenen ook. Ik stond met Lenneke nog met twee jongens te kletsen en toen kwam dat meisje op ons af dat de jongens wel goed voor ons moesten zorgen, omdat we zo mooi zijn en anders moesten we haar maar bellen... Okeeeeeee.. Naja het was iig heeel gezellig ;) .

Op vrijdag moesten we naar AIFS (het kantoor waar we allerlei informatie kregen). Echt mega saai en daar de hele dag met onze backpack moeten zitten, omdat we uit ons hostel moesten. Gelukkig had Lindaatje een ander hostel geregeld. Verder niks bijzonders..

Zaterdag hele dag gewandeld. Eerst naar een mega grote binnenmarkt met kleding, souvenirs, fruit en veeeeeel meer. Daarna zijn we naar Wild life world gegaan. Daar hebben we koala's en kangoeroe's gespot. Verder kei veel gaan lopen, om een stukje Harbour Bridge op te wandelen. Ook nog over the Rocks gelopen en nog ff ge-internet.

's Avonds gingen we nog lekker de stad in. Dachten we echt een hippe plek gevonden te hebben. Daar een flesje wijn genomen tot we opeens zagen dat dat homo-paar net het enige homo-paar in de bar was. Stonden er opeens twee dames voor ons een paringsdans te doen (verder niemand aan het dansen).. Nou zaten we dus in de gay-buurt, whaha! We hebbe onze ogen uitgekeken. Kwam van alles langs. Mensen half naakt en heuse travestieten!

Vandaag hebben we de hele dag in de bus en trein gezeten om in Tamworth aan te komen. Al mijn eerste slaapadres van een jongen in de bus gekregen waar ik mee heb zitten kletsen. Nu zitten we in het hostel en morgen vertrekken we naar de range. Dan heb ik een week geen bereik, geen internet, geen fatsonlijke douche, whahaha.. Ik kijk er al naar uit!

Nou goed. Verhaaltje is weer lekker lang geworden. Blijft het nog wel leuk te lezen????

Volgende keer over mijn schapen scheer kunsten ;) !

Nog ff wat info:
Tel. nr: 0405755390
Foto's op: http://marjolijn16187.hyves.nl/album/34525782/Australie/1SurX3VH/
Als het goed is voor iedereen te bereiken

Groetjes Marjolijn

  • 07 December 2008 - 11:22

    Martijn:

    Hey toppertje, geniet ervan! Keep up the good work and spirit.

    Ciao en kus,
    Martijn

  • 07 December 2008 - 13:10

    Kirsten:

    Haaa aankomend schaapje!
    Wat super om het allemaal weer te lezen, echt heel leuk en ga door ermee! ga zo ff je foto's bekijken. Geniet van de komende week met alle schaapjes he!
    Kus Kirsten
    (ik ga morgen mijn ticket boeken, zal je via de mail wel ff op de hoogte houden)

  • 07 December 2008 - 14:33

    Leonie:

    Je hebt dus al veel verkend daar! En gelijk ingewijdt met de gay's ;) haha go girl! Volgende keer eerst kijken, dan bestellen? ;)

    Maar je bent goed bezig zo te lezen!

    Succes met schapen scheren! Wel lief zijn voor de beestjes he!

    Have fun!

    Kuss Leonie

  • 07 December 2008 - 15:22

    Mieke:

    Goed heeeeee, bezig bijtje!! Lekker rond blijven kijken en veeeeeel cultuur opsnuiven! Heel erg veel plezier met de schaapies en paardjes en cowboys enzo :D hoop dat het een toffe week wordt!! Doegie xxxx

  • 07 December 2008 - 22:46

    Thijs:

    Je bent zeker zelf ook als rocky nog ff die trappen op en af gegaan :P !! Klinkt alsof je de afgelope week zeer relax heb dat zal volgende week wel anders zijn op de ranch!! misschien wordt je wel helemaal afgebeuld :D

    veel plezier

    btw leuke foto's

  • 08 December 2008 - 07:06

    Peetoom:

    Hi Marjolijn, leuke fotoos. Ik hoop dat je goede wandelschoenen bij hebt want jullie lopen aardig wat af - alhoewel nu misschien verder per paard! Toen ik las over de gay wijk moest ik aan een diner van ons denken vorige week. Ik meende naast een leuke vrouw te gaan zitten, bleek het een verbouwde man te zijn met een heeele lage stem. Heeft een tijd geduurd voor ik voor mezelf had uitgemaakt hoe hiermee om te gaan. Dat diner duurde 5 uur dus ik had alle tijd daarvoor en daarna nog gezellig(!) met hem/haar gepraat. Veel plezier bij de paarden. Groet, Ad

  • 08 December 2008 - 12:17

    Gerry:

    Hé meissie, Dat was wel ff genieten...........enne stay relaxed with so much attention of the boyzzzzzzzzzzzzzzz. Veel plezier op de ranch. We wachten gewoon tot je weer in de bewoonde wereld bent. Veel plezier.

  • 08 December 2008 - 12:26

    Suzanne:

    hej cowgirl,

    Ik ben benieuwd naar die schaap scheerkunsten van je, en ik wil foto's als bewijsmateriaal {is de pabo ook zo dol op ;-) }

    LOL, echt iets voor jou dat je in Australië in een gay-bar terecht komt, je maakt ook altijd de gekste dingen mee. Altijd leuk die nieuwe ervaringen ;-).

    meiske geniet van de cow boys en ik hoor snel weer van je !!!

    Kuss Suus

    PS, ga je ook een keer boven op een brug in Australië lopen {met zo'n touw voor de veiligheid} ???

  • 08 December 2008 - 12:35

    Ineke En Renato:

    Hoi Marjolijn,
    nou zo te lezen vermaak je je prima !!!!
    We volgen je belevenissen verder met interesse. We wensen je heel veel plezier en een mooie reis !!!

  • 09 December 2008 - 12:21

    Ellen:

    Hoi Meis,

    goed om te horen dat het je daar zo bevalt. Wel erg grappig dat je in een gaybar terecht bent gekomen haha, naja in elk geval genoeg te zien dan :P En dat je zoveel aandacht van de jongens krijgt...ik had niet anders verwacht :P

    Veel plz met het schapen scheren, hoop daarna weer van je te horen!

    Dikke Kus!

  • 09 December 2008 - 17:58

    Marielle:

    Hoi Marjolijn!
    Ik heb je leuke verhaaltjes alweer gelezen en volgens mij heb je het daar goed naar je zin! Ik hoop dat er binnenkort foto's opkomen want dat vind ik zeker leuk om te gaan kijken:D
    Hahhaa zeker als jij schapen aan het scheren bent!
    Je berichten zijn iig wel heel erg leuk om te lezen dus ga zo door!
    Nog veel plezier in Australië en op de range natuurlijk!
    Kusjes Marielle

  • 11 December 2008 - 17:45

    Ursula:

    Hoi Marjolijn
    dat klinkt goed, die verhalen van je! dat gaat zo te horen een supertijd worden. dat hardlopen op trappen hadden wij in Perth ook gezien, een vreemde australische gewoonte denk ik.
    veel plezier bij de schapen!

  • 11 December 2008 - 20:50

    Mieke:

    Hoop dat ie goed gaat daar bij de schaapies en paardjes en outback Jacks enzo! Hihi. xx

  • 12 December 2008 - 15:35

    Judith Den Exter:

    Hoi Marjolein,

    Het was erg leuk je boeiende verhalten te lezen! Heb je de cowboy cursus al gehad? Waarschijnlijk kun je dan even niet meer goed zitten ... hihihi. Ik lees het wel. Nog veel plezier en let goed op jezelf.

    Gr. Judith

  • 12 December 2008 - 18:58

    Laura:

    Hey Marjolijn,

    Wat een leuke verhalen en foto's! (Dus: ja, het blijkft nog wel leuk te lezen!)

    Ik ben nu al nieuwsgierig naar de range haha

    Grs Laura

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjolijn

Actief sinds 27 Okt. 2006
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 129326

Voorgaande reizen:

09 April 2014 - 15 September 2014

Research in Indonesia

01 December 2008 - 01 December 2009

My Australian roadtrip!

24 Januari 2007 - 24 Mei 2007

Ghana

Landen bezocht: