Welkom op mijn site !!!! - Reisverslag uit Oss, Nederland van Marjolijn Lier - WaarBenJij.nu Welkom op mijn site !!!! - Reisverslag uit Oss, Nederland van Marjolijn Lier - WaarBenJij.nu

Welkom op mijn site !!!!

Door: Marjolijn

Blijf op de hoogte en volg Marjolijn

27 Oktober 2006 | Nederland, Oss

Beste familie, vrienden, klasgenoten en kennissen !!

Zoals velen van jullie weten ben ik momenteel druk bezig met mijn voorbereidingen voor Ghana.

Op 24 januari zal het zover zijn en vertrek ik naar Ghana, waar ik na een kort verblijf in de hoofdstad Accra (helemaal in het zuiden), langzaam naar het plaatsje Navrongo (helemaal in het noorden) zal toe trekken. Hier verblijf ik op een studentencampus met veel buitenlandse studenten. Het is dan de bedoeling dat ik ga les geven op een lokaal schooltje daar!! 24 mei vertrek ik weer uit het land en ik zal op 25 mei weer voet zetten op Nederlandse bodem.

Via deze site houd ik jullie op de hoogte wat ik allemaal voor, tijdens en misschien ook nog na mijn reis beleef !

Geniet ervan ! Plaats ook vooral veel reacties ! Ik vind het erg leuk om van jullie te horen als ik zo ver weg ben !

xje van Marjolijn

  • 30 Oktober 2006 - 09:29

    Mieke:

    Hee Marjolijn!!
    Super leuk jouw site!
    Die ga ik zeker weten bijhouden, ben benieuwd hoe vaak je daar op internet kan om super geweldige verhalen te plaatsen!!
    Ik wens je alvast heeeel veel succes en veel plezier in Ghana!!
    xx Mieke

  • 11 November 2006 - 08:38

    Wietske:

    Heeee Ghanagangster!
    Leuke site hoor, vooral die leeuw daarboven haha!
    Ik ga zeker jouw belevenissen volgen via je site, lijkt me super leuk! Heb me al toegevoegd aan de mailinglist.
    Check de Arubasite ook eens straks (nu hebben we er nog geen haha).
    Heeeeeel veel succes en plezier in Ghana!

    Groetjes Wietske

  • 11 November 2006 - 15:07

    Siri:

    Hee hallo!
    Nu ben ik eindelijk ook even op jouw site :) Handig dat bestandje op blackboard! Jij gaat naar de palmbomen en witte stranden, ik naar de regen en ruige kusten.
    Ik zal je goed in de gaten houden daarzo via deze site ;)
    Super leuk ook dat je daar les mag geven, je kunt daar mooi een hoop betekenen, dat is echt fijn.
    Heeeel veel plezier en succes alvast!

    xxx Siri

  • 12 November 2006 - 10:36

    Kirsten:

    Hai Mario :)!
    Ik kan het nog steeds niet geloven dat je straks in Ghana zit, het lijkt me echt zo'n ervaring, zo'n andere wereld! (eerlijk: ik ben jaloers)
    maak er een geweldige tijd van he!! maar dat lukt jou vast wel:)
    kus kirsten

  • 14 November 2006 - 10:48

    Gerry:

    Hoi meissie, Het is even wennen aan het idee, je gaat zo ver weg, maar ik gun je natuurlijk een mooie, leerzame tijd toe. Ik denk dat je zeker heel veel mooie ervaringen opdoet. A big hug!!!

  • 26 November 2006 - 15:38

    Lois:

    Heey Marjolijn!
    Wat super leuk zeg, het is wel in timboektoe maar jah. Zorg dat je niet word meegenomen door enge bosjesmannen daaro. Of van die engen gesten met van die opgeknoopten pieliwiepies net als uit groetn uit de rimboe!. Heel erg veel plezier!!

    Liefs
    Lois!

  • 26 November 2006 - 18:14

    Leonie:

    Heej meiske!
    Leuk joh deze site! Ik heb me meteen toegevoegd aan de mailinglist! Ik ga het zeker in de gaten houden, al je ervaringen! En ik zal aan je denken hoor ;)
    Natuurlijk heeeeel veel succes en plezier in Ghana!!

    Dikke kus Leonie

  • 26 November 2006 - 18:15

    Denise!!!:

    Marjolijn!!!

    Super leukleuk zo een site :D maar nu moet ik jou keilang missen en kunnen we niet afspreken in de voorjaarsvakantie en meivakantie :O Dus geen nieuwe kevins en maartens whahaha (A) Maarja alvast heeeel veeel plezier en ik hoor het wel als je daar een Kevin heb hihi (A)
    XxX

  • 27 November 2006 - 08:18

    Niels:

    HEY MARJOLIJN,

  • 27 November 2006 - 08:19

    NIELS:

    HEY dat ging net even mis.
    Super leuk dat je een site hebt gemaakt waarop we al jouw avonturen kunnen volgen. Ik zal ook zeker geregeld kijken en jou volgen.

  • 06 December 2006 - 18:43

    Ineke Simonis:

    Hoi Marjolijn,
    Wat een leuke site !! Ik wens je alvast veel pret met de voorbereidingen !!!
    Groetjes

  • 11 December 2006 - 18:54

    Gaudete:

    Hey meid!!!
    zo te zien heb je al veel supporters:D!
    ik wilde even zeggen, ik heb er zin in! Wel moet ik nog een beetje wennen aan het idee dat we over ong. 6 weken in Ghana zitten!

    Meid zet hem nog even op de komende weken en dan...lekker even geen school en geen stress (al hoewel, gezonde stress:) )

    liefs je reisgenootje Gaudete

  • 16 December 2006 - 17:36

    Trudy:

    Ik zal je volgen, want ik ben erg benieuwd naar je avonturen daar in Ghana, dat nog net aan onze kant van de evenaar ligt.

  • 22 December 2006 - 20:54

    Jasper:

    Hey M,

    Leuke site en leuke foto's :P Ik hoop dat je net zoveel plezier als ik in Helsinki en dan komt het wel goed. Veel succes met de voorbereidingen en tot het volgende verslag :D

    Jasper X

  • 23 December 2006 - 16:36

    Ellen:

    Hey marjo!!

    Ik wens je heel veel plezier toe daar in Ghana en natuurlijk ook heel veel mooie ervaringen. Ik hoop dat je er van geniet en dat je afentoe nog iets van je laat horen ;) Ga je echt zeker weten vreselijk missen!

    kuss en knuff Ellen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Oss

Marjolijn

Actief sinds 27 Okt. 2006
Verslag gelezen: 344
Totaal aantal bezoekers 129303

Voorgaande reizen:

09 April 2014 - 15 September 2014

Research in Indonesia

01 December 2008 - 01 December 2009

My Australian roadtrip!

24 Januari 2007 - 24 Mei 2007

Ghana

Landen bezocht: